Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Citroën C3 AIRCROSS II 1.2 PureTech MHEV (JGHPY7) (2024-???) 136km » RH01-2003 reinhoch
wybrany samochód: 
Citroën C3 Aircross Ii 1.2 Puretech Mhev (jghpy7) (2024-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-2003 REINHOCH

RH01-2003 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-2003
Końcówka drążka kierowniczego RH01-2003
RH01-2003
25.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-2003

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyzewnętrzny
Długość [mm]89,5
Wymiar gwintuM14
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1M10
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyzewnętrzny
Długość [mm]89,5
Wymiar gwintuM14
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1M10

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2003 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: NISSAN KUBISTAR, MICRA C+C III, MICRA III RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS 0.9-Electric 01.96-
numery OEM:
NISSAN      48640-AX602
RENAULT      485204628R
RENAULT      7701047415
RENAULT      7701047812
RENAULT      7701474492
zamienniki:
43-0322
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2003 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.