Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi COLT I (A15_A) 1.4 GLX, GT (A152A) (1979.05-1984.01) 70km » RH01-2039 reinhoch
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt I (a15_a) 1.4 Glx, Gt (a152a) (1979.05-1984.01) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-2039 REINHOCH

RH01-2039 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-2039
Końcówka drążka kierowniczego RH01-2039
RH01-2039
23.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-2039

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]89
Wymiar gwintuM14
Gwint zewn. [mm]M 14 x 1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2039 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego
numery OEM:
CITROËN      3817.50
CITROËN      381718
CITROËN      9471000365
CITROËN      9471000965
PEUGEOT      3817.18
PEUGEOT      3817.50
PEUGEOT      381710
TALBOT      3817.10
TALBOT      381718
zamienniki:
43-0414
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2039 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH