Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTi (L08) (2005.03-2010.10) 101km » RH01-2042 reinhoch
wybrany samochód: 
Opel Astra H Gtc (a04) 1.7 Cdti (l08) (2005.03-2010.10) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-2042 REINHOCH

RH01-2042 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-2042
Końcówka drążka kierowniczego RH01-2042
RH01-2042
40.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-2042

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz przodu z lewej
Długość [mm]165
Wymiar gwintuM14x1.5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym
Strona zabudowyz przodu z lewej
Długość [mm]165
Wymiar gwintuM14x1.5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2042 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C4 I, C4 II, DS4 PEUGEOT 3008, 3008 I, 3008 II, 308, 308 I, 308 I/KOMBI 1.2-Electric 09.07-
numery OEM:
CITROËN      3817.76
CITROËN      3817.89
PEUGEOT      3817.76
PEUGEOT      3817.89

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2042 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.