Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A5 (F53, F5P) RS5 quattro (2024-???) 470km » RH01-3004 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) Rs5 Quattro (2024-???) 470km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-3004 REINHOCH

RH01-3004 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-3004
Końcówka drążka kierowniczego RH01-3004
RH01-3004
20.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-3004

producent:

REINHOCH

Strona zabudowywewnątrz
Długość [mm]90
Wymiar gwintuM10
Rozmiar gwintu 1M12
Strona zabudowywewnątrz
Długość [mm]90
Wymiar gwintuM10
Rozmiar gwintu 1M12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-3004 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: MERCEDES 190 (W201) 1.8-2.6 10.82-08.93
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0003384210
MERCEDES-BENZ      0003384410
MERCEDES-BENZ      0003386110
MERCEDES-BENZ      A 000 338 42 10
MERCEDES-BENZ      A 000 338 44 10
MERCEDES-BENZ      A0003386110
zamienniki:
43-0596
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-3004 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.