Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Suzuki VITARA (ET) HDI (SE 420HDI) (2003.12-2005.12) 87km » RH01-4012 reinhoch
wybrany samochód: 
Suzuki Vitara (et) Hdi (se 420hdi) (2003.12-2005.12) 87km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-4012 REINHOCH

RH01-4012 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-4012
Końcówka drążka kierowniczego RH01-4012
RH01-4012
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-4012

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]128
Wymiar gwintuM10
Wymiar stożka [mm]12,4
Długość całkowita [mm]128
Gwint wewnętrzny [mm]M16x1,5
Gwint zewn. [mm]M10x1,5
Rozmiar gwintu 1M16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4012 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego
numery OEM:
FORD      1714576
FORD      1748239
FORD      1780103
FORD      1826505
FORD      AV6C3C367AA
FORD USA      BV6Z3050B
FORD USA      BV6Z3A130F
FORD USA      BV6Z3A130L
zamienniki:

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4012 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH