Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 145 RWD (FV0E, FV0F, FV0T, FV10, FV12, FV11) (2010.02-???) 146km » RH01-4013 reinhoch
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 145 Rwd (fv0e, Fv0f, Fv0t, Fv10, Fv12, Fv11) (2010.02-???) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-4013 REINHOCH

RH01-4013 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-4013
Końcówka drążka kierowniczego RH01-4013
RH01-4013
37.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-4013

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]128
Wymiar gwintuM16
Długość całkowita [mm]128
Gwint wewnętrzny [mm]M16x1,5
Gwint zewn. [mm]M10x1,5
Rozmiar gwintu 1M10
sparowany numer artykułuJTE1213

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4013 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego
numery OEM:
FORD      1714700
FORD      1748237
FORD      1780102
FORD      1826501
FORD      AC6C3C437AA
FORD      AV6C3C437AA
FORD USA      BV6Z3050A
FORD USA      BV6Z3A130E
FORD USA      BV6Z3A130M
zamienniki:

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4013 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.