Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Lancia YPSILON (843_) 1.3 D Multijet (843.AXF11, 843.AXF1A, 843.AXM11,... (2006.09-2011.12) 75km » RH02-0024 reinhoch
wybrany samochód: 
Lancia Ypsilon (843_) 1.3 D Multijet (843.axf11, 843.axf1a, 843.axm11,... (2006.09-2011.12) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-0024 REINHOCH

RH02-0024 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-0024
Drążek kierowniczy osiowy RH02-0024
RH02-0024
40.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-0024

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]202
Gwint zewn. [mm]M16x1,5
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M16
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]202
Gwint zewn. [mm]M16x1,5
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-0024 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 202mm) pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A7, A8 D4, Q5, TT 1.8-6.3 08.06-05.18
numery OEM:
AUDI      8J0423810
VOLKSWAGEN      4H0 422 810 A
VOLKSWAGEN      8J0423810
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-0024 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.