Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi R8 Spyder (427, 429) 4.2 FSI quattro (2010.09-2015.07) 430km » RH02-4016 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi R8 Spyder (427, 429) 4.2 Fsi Quattro (2010.09-2015.07) 430km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-4016 REINHOCH

RH02-4016 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-4016
Drążek kierowniczy osiowy RH02-4016
RH02-4016
35.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

RH02-4016

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowywewnątrz
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M12
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowywewnątrz
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-4016 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: VOLVO 740, 760, 780, 940, 940 II, 960, 960 II, S40 I, S90 I, V40, V90 I 1.6-2.9 08.84-12.04
numery OEM:
VOLVO      1387463
VOLVO      274224
VOLVO      9140504
zamienniki:
41-0119
brak
KAGER

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-4016 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.