Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) S6 quattro (2014.10-2018.09) 450km » RH02-5017 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) S6 Quattro (2014.10-2018.09) 450km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-5017 REINHOCH

RH02-5017 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-5017
Drążek kierowniczy osiowy RH02-5017
RH02-5017
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-5017

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-5017 REINHOCH

Drążek kierowniczy osiowy
numery OEM:
OPEL      13271996
OPEL      6606030
PEUGEOT      1650290180
SAAB      13 271 996
VAUXHALL      13271996
VAUXHALL      66 06 030
CHEVROLET      13271996
CHEVROLET      13271996 SK1
CHEVROLET      66 06 030
BUICK      13271996
CADILLAC      13271996

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-5017 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH