Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 D (C14V) (1986.08-1992.06) 60km » RH02-5021 reinhoch
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iii Station Wagon (c1_v, C3_v) 1.8 D (c14v) (1986.08-1992.06) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-5021 REINHOCH

RH02-5021 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-5021
Drążek kierowniczy osiowy RH02-5021
RH02-5021
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-5021

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]208
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 116x1,5
Rozmiar gwintu 214x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-5021 REINHOCH

Drążek kierowniczy osiowy
numery OEM:
JAGUAR      LR090900
JAGUAR      T4A12526
JAGUAR      T4A12527
LAND ROVER      LR090900

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-5021 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH