Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.8 quattro (1999.07-2001.05) 190km » RH02-6007 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 2.8 Quattro (1999.07-2001.05) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-6007 REINHOCH

RH02-6007 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-6007
Drążek kierowniczy osiowy RH02-6007
RH02-6007
40.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-6007

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]360
Wymiar gwintuMM14X1.5R
Rozmiar gwintu 1MM14X1.5R
Długość przegub osiowy [mm]360

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-6007 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 360mm) pasuje do: CHRYSLER GRAND VOYAGER V, TOWN & COUNTRY DODGE GRAND LANCIA VOYAGER 2.8D-4.0 01.08-
numery OEM:
CHRYSLER      68157856AA
LANCIA      K68157 856AA
zamienniki:

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-6007 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.