Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Citroën JUMPY I Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_) 2.0 HDi 110 (2003.12-2006.10) 109km » RH03-2033 reinhoch
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy I Platforma / Podwozie (bu_, Bv_, Bw_, Bx_) 2.0 Hdi 110 (2003.12-2006.10) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza RH03-2033 REINHOCH

RH03-2033 Sworzeń wahacza REINHOCH
reinhoch RH03-2033
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH03-2033

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Wymiar stożka [mm]15,8

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza RH03-2033 REINHOCH

Sworzeń wahacza
numery OEM:
CITROËN      3640.53
CITROËN      3640.60
CITROËN      3640.68
CITROËN      3640.70
CITROËN      3640.73
CITROËN      9817375080
PEUGEOT      3640.53
PEUGEOT      3640.60
PEUGEOT      3640.68
PEUGEOT      3640.70
PEUGEOT      3640.73
PEUGEOT      9817375080

Zastosowanie Sworzeń wahacza RH03-2033 REINHOCH w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

REINHOCH