
| dla numeru OE | 1K0 501 529F |
| dla numeru OE | 1K0 501 530C |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Średnica otworu [mm] | 14 |
| wymagana liczba | 2 |
| Liczba na oś | 2 |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| dla numeru OE | 1K0 501 529F |
| dla numeru OE | 1K0 501 530C |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Średnica otworu [mm] | 14 |
| wymagana liczba | 2 |
| Liczba na oś | 2 |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock przekładni kierowniczej RH13-0001 REINHOCH
| AUDI | 1K0 505 543 A | |
| SEAT | 1K0 505 543 A | |
| SKODA | 1K0 505 543 A | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 505 543 A |
Zastosowanie Silentblock przekładni kierowniczej RH13-0001 REINHOCH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.