Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.8 V6 (V87W, V97W) (2007.02-???) 250km » RH52-3010 reinhoch
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Iv (v8_w, V9_w) 3.8 V6 (v87w, V97w) (2007.02-???) 250km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH52-3010 REINHOCH

RH52-3010 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH52-3010
Końcówka drążka kierowniczego RH52-3010
RH52-3010
49.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH52-3010

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]95
Wymiar gwintuM24
Wymiar stożka [mm]20
Gwint zewn. [mm]M24x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Rozmiar gwintu 1M16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH52-3010 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego (rodzaj gwintu zewnętrzny kierunek lewostronny, M24x1,5mm/M16x1,5mm, L-95mm) pasuje do: MERCEDES LK/LN2, LP, NG, G (W461), G (W463) 09.63-04.18
numery OEM:
IVECO      42480023
IVECO      42532543
IVECO      8193649
MERCEDES-BENZ      000 330 87 35
MERCEDES-BENZ      0003300235
MERCEDES-BENZ      0003300735
MERCEDES-BENZ      0003306835
MERCEDES-BENZ      0003308635
MERCEDES-BENZ      0003308835
MERCEDES-BENZ      0004607348
MERCEDES-BENZ      A 000 330 86 35
MERCEDES-BENZ      A 000 330 86 35 64
MERCEDES-BENZ      A0003300235
MERCEDES-BENZ      A0003300735
MERCEDES-BENZ      A0003306835
MERCEDES-BENZ      A0003308735
MERCEDES-BENZ      A0003308835
MERCEDES-BENZ      A0004607348
VOLVO      1517448

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH52-3010 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.