Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 180 FWD (EV04, HV04, UV04) (2019.07-???) 179km » 152089599R renault
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Platforma / Podwozie (ev, Hv, Uv) 2.3 Dci 180 Fwd (ev04, Hv04, Uv04) (2019.07-???) 179km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

filtr oleju renault clio iv, captur, scenic iii 152089599R RENAULT

152089599R filtr oleju renault clio iv, captur, scenic iii RENAULT
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

152089599R

producent:

RENAULT

Indeks: REN 152089599R
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Filtr oleju
Nazwa: FILTR OLEJU RENAULT CLIO IV, CAPTUR, SCENIC III
Opis: sil.1.5 dCi CLIO IV, CAPTUR, SCENIC III Nissan Qashqai
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 152089599R
Numer dostawcy: 152089599R
Parametry:Gwint łączący : M20x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju renault clio iv, captur, scenic iii 152089599R RENAULT

FILTR OLEJU RENAULT 1,5DCI 2011-
numery OEM:
RENAULT      152089599R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie filtr oleju renault clio iv, captur, scenic iii 152089599R RENAULT w samochodach:

Opinie Klientów o filtr oleju renault clio iv, captur, scenic iii 152089599R RENAULT:

Robert, Frysztak
2025-05-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-06-10
 5/5
OK
Łukasz, Kruszew
2023-01-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Agnieszka, Toruń
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.