Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju renault dacia 7700274177 RENAULT
MITSUBISHI | M 851139 | |
MITSUBISHI | M 852065 | |
MITSUBISHI | M 883804 | |
RENAULT | 77 00 033 408 | |
RENAULT | 77 00 073 302 | |
RENAULT | 77 00 107 905 | |
RENAULT | 77 00 110 796 | |
RENAULT | 77 00 272 523 | |
RENAULT | 77 00 272 902 | |
RENAULT | 77 00 272 903 | |
RENAULT | 77 00 272 982 | |
RENAULT | 77 00 274 177 | |
RENAULT | 77 00 676 302 | |
RENAULT | 77 00 695 801 | |
RENAULT | 77 00 695 804 | |
RENAULT | 77 00 727 401 | |
RENAULT | 77 00 727 478 | |
RENAULT | 77 00 727 479 | |
RENAULT | 77 00 727 480 | |
RENAULT | 77 00 728 310 | |
RENAULT | 77 00 730 077 | |
RENAULT | 77 00 734 945 | |
RENAULT | 77 00 734 957 | |
RENAULT | 77 00 735 917 | |
RENAULT | 77 00 737 991 | |
RENAULT | 77 00 744 879 | |
RENAULT | 77 00 745 708 | |
RENAULT | 77 00 748 326 | |
RENAULT | 77 00 854 776 | |
RENAULT | 77 00 854 852 | |
RENAULT | 77 00 855 853 | |
RENAULT | 77 00 856 114 | |
RENAULT | 77 00 866 099 | |
RENAULT | 77 00 869 390 | |
RENAULT | 77 00 871 919 | |
RENAULT | 77 00 873 583 | |
RENAULT | 77 00 873 603 | |
RENAULT | 77 01 043 377 | |
RENAULT | 77 01 349 452 | |
RENAULT | 77 01 349 725 | |
RENAULT | 77 01 349 752 | |
RENAULT | 77 01 727 480 | |
RENAULT | 77 02 144 083 | |
RENAULT | 77 08 715 147 | |
RENAULT | 82 00 033 408 | |
RENAULT | 82 00 768 913 | |
RENAULT | 82 00 867 976 | |
RENAULT | 89 33 004 195 |
Zastosowanie filtr oleju renault dacia 7700274177 RENAULT w samochodach:
Opinie Klientów o filtr oleju renault dacia 7700274177 RENAULT:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.