Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Lancia DELTA II (836_) 1.6 i.e. 16V (836AO) (1996.01-1999.08) 103km » 91-09715 rts
wybrany samochód: 
Lancia Delta Ii (836_) 1.6 I.e. 16v (836ao) (1996.01-1999.08) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-09715 RTS

91-09715 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RTS
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

91-09715

producent:

RTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowyzewnętrzny
Gwint zewn. 1 [mm]M16x1,5-LHT
Gwint zewn. 2 [mm]M12x1,25
Długość [mm]90
Ciężar [kg]0,398
nr EAN8435130306821

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-09715 RTS

numery OEM:
MITSUBISHI      HB568120
MITSUBISHI      MB166765
MITSUBISHI      MB241171
MITSUBISHI      MB315775
MITSUBISHI      MR241032
MITSUBISHI      S2370706
MITSUBISHI      SB000037
HYUNDAI      MB166765
HYUNDAI      S2370706

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-09715 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-09715 RTS:

Jarosław, Tomaszów Lubelski
2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.
Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.