Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Cadillac CT6 3.0 Turbo AWD (2016.01-???) 418km » 91-13537 rts
wybrany samochód: 
Cadillac Ct6 3.0 Turbo Awd (2016.01-???) 418km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-13537 RTS

91-13537 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RTS
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

91-13537

producent:

RTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny 1 [mm]M14x1,25
Gwint zewn. 2 [mm]M12x1,25
Długość [mm]125
Ciężar [kg]0,594
nr EAN8435130347398

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-13537 RTS

numery OEM:
CHRYSLER      5066373AA
CHRYSLER      5066373AB
CHRYSLER      5183761AA
CHRYSLER      5183761AB
CHRYSLER      5183761AC
CHRYSLER      5183761AD
CHRYSLER      K05183761AA
CHRYSLER      K05183761AB
CHRYSLER      K05183761AC
CHRYSLER      K68014944AA
CHRYSLER      K68141058AA
DODGE      05183761AA
DODGE      5066373AB
DODGE      5183761AA
DODGE      5183761AB
DODGE      5183761AC
DODGE      5183761AD
FIAT      K05183761AD
LANCIA      K05183761AD
JEEP      5183761AA
JEEP      5183761AD
JEEP      68014944AA
JEEP      68141058AA

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-13537 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-13537 RTS:

Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Tomaszów Lubelski
2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.