Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi 80 B4 Avant (8C5) S2 quattro (1993.02-1995.07) 230km » 92-09706 rts
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Avant (8c5) S2 Quattro (1993.02-1995.07) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-09706 RTS

92-09706 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RTS
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

92-09706

producent:

RTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm]M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]M14x1,5
Długość [mm]300
Ciężar [kg]0,634
nr EAN8435130310316

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-09706 RTS

numery OEM:
HYUNDAI      56540-22000
HYUNDAI      56540-24000
HYUNDAI      56540-24001
HYUNDAI      56540-43000
HYUNDAI      56542-43001
HYUNDAI      56542-43010
HYUNDAI      56542-4B000
HYUNDAI      57729-4A000
HYUNDAI      57730-24000
HYUNDAI      57730-28500
HYUNDAI      57730-43000
HYUNDAI      57730-43010
HYUNDAI      57730-4A000
HYUNDAI      57730-4B000
HYUNDAI      57755-22000

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-09706 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-09706 RTS:

2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.