Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Hyundai SANTA FE V (MX5) 1.6 T-GDI PHEV HTRAC (2024-???) 253km » 93-15331 rts
wybrany samochód: 
Hyundai Santa Fe V (mx5) 1.6 T-gdi Phev Htrac (2024-???) 253km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 93-15331 RTS

93-15331 Sworzeń wahacza RTS
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

93-15331

producent:

RTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowyna dole
Gwint zewn. 2 [mm]M12x1,25
Ciężar [kg]0,73
nr EAN8435130324429

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 93-15331 RTS

numery OEM:
CHEVROLET      10443711
CHEVROLET      15293924
CHEVROLET      15780421
CHEVROLET      15877580
CHEVROLET      22156575
CHEVROLET      22156822
CHEVROLET      22156840
CHEVROLET      22156970
CHEVROLET      88955451
CHEVROLET      88964348
CHEVROLET      88965333
PONTIAC      22156822
PONTIAC      88955451
PONTIAC      88965333
BUICK      22156822
BUICK      88955451
BUICK      88965333
CADILLAC      88965333
OLDSMOBILE      22156822
OLDSMOBILE      22158089
OLDSMOBILE      88955451
OLDSMOBILE      88965333

Zastosowanie Sworzeń wahacza 93-15331 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 93-15331 RTS:

Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.