Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Kia CEE'D (JD) 1.6 CRDi 128 (2012.05-???) 128km » 915353 ruville/fag
wybrany samochód: 
Kia Cee'd (jd) 1.6 Crdi 128 (2012.05-???) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 915353 RUVILLE/FAG

915353 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RUVILLE/FAG
59.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

915353

producent:

RUVILLE/FAG

Rozmiar gwintu 1: M14x1,5 A
Rozmiar gwintu 2: M16x1,5 A
Długość [mm]: 347
Status produktu: Normal


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 915353 RUVILLE/FAG

DRĄŻEK KIER RUVILLE 915353 L=P PRZEKŁADNIA SAGINAW OPEL VECTRA 96-
numery OEM:
OPEL      16 03 199
OPEL      16 03 206
OPEL      1603199
OPEL      1603206
SAAB      48 36 557
SAAB      4836557

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 915353 RUVILLE/FAG w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 915353 RUVILLE/FAG:

,
2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2023-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2023-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
tomasz, nowy targ
2021-02-07
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 915353zobacz instrukcję montażu 915353

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.