Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 975101 ruville/fag

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 975101 RUVILLE/FAG

975101 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
numer części:

975101

producent:

RUVILLE/FAG

Tryb pracy:hydrauliczny
Ciśnienie [bar]: 85
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 975101 RUVILLE/FAG

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      201 460 17 80
MERCEDES-BENZ      201 460 18 80
MERCEDES-BENZ      201 460 1880 ZF
MERCEDES-BENZ      2014601780
MERCEDES-BENZ      2014601880
MERCEDES-BENZ      2014601880ZF
MERCEDES-BENZ      A 201 460 17 80
MERCEDES-BENZ      A 201 460 18 80
MERCEDES-BENZ      A2014601780
MERCEDES-BENZ      A2014601880

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 975101 RUVILLE/FAG w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.