
| Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa |
| Ilość uszczelek | 1 |
| Materiał uszczelnienia | blacha stalowa |
| nr EAN | 8019738104722 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA1426 SALERI SIL
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
1201H7
LR001309
1201H7, 1201J6, 1610278080
9684319880
1538412, 1559259, 6G9Q8501AB, 6G9Q8591AA
9684319880
| CITROËN | 1201H7 | |
| CITROËN | 1201J6 | |
| CITROËN | 1610278080 | |
| FIAT | 9684319880 | |
| FORD | 1538412 | |
| FORD | 1559259 | |
| FORD | 6G9Q8501AB | |
| FORD | 6G9Q8591AA | |
| LANCIA | 9684319880 | |
| PEUGEOT | 1201H7 | |
| LAND ROVER | LR001309 |
Zastosowanie Pompa wodna PA1426 SALERI SIL w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.