Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Audi A4 B8 (8K2) 3.0 TDI (2011.11-2015.12) 204km » 1906107 sasic
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 (8k2) 3.0 Tdi (2011.11-2015.12) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 1906107 SASIC

1906107 Zestaw osłon, wał napędowy SASIC
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

1906107

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Jednostka ilościKomplet
dla numeru OE31256019
nr EAN3660872456472

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 1906107 SASIC

Osłona przegubu wewnątrz pasuje do: VOLVO C30, C70 I, C70 II, S40 II, S60 II, S80 II, V50, V60 I, V70 III, FORD FOCUS II 2.0-3.2 05.99-07.18
numery OEM:
FORD      1526439
VOLVO      30759411
VOLVO      31256016
VOLVO      31256017
VOLVO      31256018
VOLVO      31256019
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 1906107 SASIC w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.