Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Renault MEGANE Scénic (JA0/1_) 1.9 dTi (JA0N) (1997.04-1999.09) 98km » 4005300 sasic
wybrany samochód: 
Renault Megane Scénic (ja0/1_) 1.9 Dti (ja0n) (1997.04-1999.09) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 4005300 SASIC

4005300 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora SASIC
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

4005300

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
dla numeru OE8200651172
nr EAN3660872313980

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 4005300 SASIC

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: DACIA DOKKER, DOKKER/MINIVAN, DUSTER, DUSTER/SUV, LODGY, LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN II, LOGAN MCV, LOGAN MCV II, SANDERO 0.9-Electric 05.90-
numery OEM:
RENAULT      6001025850
RENAULT      7700800107
RENAULT      8200651172
DACIA      6001025850
DACIA      8200651172

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 4005300 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 4005300 SASIC:

2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-02
 5/5
Jest ok
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).