Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A4 B7 Avant (8ED) 1.6 (2004.11-2008.06) 102km » 7076081 sasic
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Avant (8ed) 1.6 (2004.11-2008.06) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7076081 SASIC

7076081 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SASIC
1,578.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7076081

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
dla numeru OE6R0423156C
nr EAN3660872469717

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7076081 SASIC

Pompa elektryczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI A1, SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, TOLEDO IV, SKODA FABIA I 1.0-2.0D 09.98-
numery OEM:
AUDI      6Q0423155AE
AUDI      6R0423156
AUDI      6R0423156A
AUDI      6R0423156B
AUDI      6R0423156C
SEAT      6Q0423155AE
SEAT      6R0423156
SEAT      6R0423156A
SEAT      6R0423156B
SEAT      6R0423156C
SKODA      6Q0423155AE
SKODA      6R0423156
SKODA      6R0423156A
SKODA      6R0423156B
SKODA      6R0423156C
VOLKSWAGEN      6Q0423155AE
VOLKSWAGEN      6R0423156
VOLKSWAGEN      6R0423156A
VOLKSWAGEN      6R0423156B
VOLKSWAGEN      6R0423156C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7076081 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7076081 SASIC:

Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.