Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.4 quattro (1998.08-1999.07) 156km » 7574006 sasic
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 2.4 Quattro (1998.08-1999.07) 156km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 7574006 SASIC

7574006 Sworzeń wahacza SASIC
sasic 7574006
Sworzeń wahacza 7574006
7574006
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7574006

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
dla numeru OE401611363R
nr EAN3660872398703

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 7574006 SASIC

Sworzeń wahacza przód L (dół przód) (średnica stożka 17,8mm) pasuje do: NISSAN NV400, OPEL MOVANO B, RENAULT MASTER III 2.3D/Electric 02.10-
numery OEM:
NISSAN      4016000Q0E
OPEL      4419219
OPEL      93197233
RENAULT      401611363R
RENAULT      401613416R
RENAULT      8200688877

Zastosowanie Sworzeń wahacza 7574006 SASIC w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.