Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI quattro (2006.06-2008.06) 170km » 7574012 sasic
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 (8ec) 2.0 Tdi Quattro (2006.06-2008.06) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 7574012 SASIC

7574012 Sworzeń wahacza SASIC
sasic 7574012
Sworzeń wahacza 7574012
7574012
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7574012

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyna dole
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym
dla numeru OE401606563R
nr EAN3660872423986

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 7574012 SASIC

Sworzeń wahacza przód P (dół przód) pasuje do: NISSAN NV400, OPEL MOVANO B, RENAULT MASTER III 2.3D/Electric 02.10-
numery OEM:
NISSAN      4016000Q0F
OPEL      4408252
OPEL      4423894
OPEL      95509251
OPEL      95519325
RENAULT      401602379R
RENAULT      401606563R
RENAULT      401608374R

Zastosowanie Sworzeń wahacza 7574012 SASIC w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.