Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) RS6 plus quattro (2004.04-2005.01) 480km » 7770008 sasic
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) Rs6 Plus Quattro (2004.04-2005.01) 480km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 7770008 SASIC

7770008 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SASIC
44.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7770008

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Rozmiar gwintu 2M16x1,5
Rozmiar gwintu 1M16x1,5
Długość [mm]261
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
dla numeru OEPart/oe 1611075080
nr EAN3660872420817

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 7770008 SASIC

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 261mm) pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 2.0D-Electric 04.06-
numery OEM:
CITROËN      1607744580
CITROËN      1611074880
CITROËN      1611074980
CITROËN      1611075080
CITROËN      4001A1
CITROËN      4001E4
CITROËN      4001E5
FIAT      1341019080
FIAT      1341021080
FIAT      1345854080
FIAT      1352268080
FIAT      1359225080
FIAT      1359226080
FIAT      1359227080
FIAT      1368995080
FIAT      1369943080
PEUGEOT      1607744580
PEUGEOT      1611074880
PEUGEOT      1611074980
PEUGEOT      1611075080
PEUGEOT      4001A1
PEUGEOT      4001E4
PEUGEOT      4001E5

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 7770008 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.