Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD (2019.05-???) 130km » 7776123 sasic
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Platforma / Podwozie (fed, Ffd) 2.0 Ecoblue Mhev Rwd (2019.05-???) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 7776123 SASIC

7776123 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SASIC
75.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
               Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7776123

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Rozmiar gwintu 2M14x1,5
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Długość [mm]222
dla numeru OEPart/oe 32106867404
nr EAN3660872455376

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 7776123 SASIC

Drążek kierowniczy poprzeczny przód L/P (dł.: 222mm) pasuje do: BMW 2 (F45), 2 GRAN TOURER (F46), X1 (E84), X1 (F48), X2 (F39), MINI CLUBMAN (F54), COUNTRYMAN (F60) 1.5-2.0D 03.09-
numery OEM:
BMW      32106867404
BMW      32106867405
MINI      32106867404
MINI      32106867405
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 7776123 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.