Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 8173683 sasic

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 8173683 SASIC

8173683 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SASIC
sasic 8173683
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 8173683
8173683
sasic 8173683 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8173683

producent:

SASIC

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Wymiar gwintu M16x1,5
dla numeru OE 1628950380
parzyste numery artykułów 8173673
nr EAN 3660872370112

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 8173683 SASIC

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: DS DS 3, CITROEN C3 PICASSO, C4 CACTUS, C-ELYSEE, DS3, PEUGEOT 2008 I, 207, 207/HATCHBACK, 207/KOMBI, 208 I, 301 1.0-1.6LPG 02.06-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 8173683 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 8173683 producenta SASIC

CITROËN

1608652380, 1628950380, 381768

PEUGEOT

1608652380, 1628950380, 381768

numery OEM:
CITROËN      1608652380
CITROËN      1628950380
CITROËN      381768
PEUGEOT      1608652380
PEUGEOT      1628950380
PEUGEOT      381768

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 8173683 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.