Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII (CT9A) (2003.04-2005.03) 280km » 41437 sidem
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vii (cs_a, Ct_a) Evo Viii (ct9a) (2003.04-2005.03) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 41437 SIDEM

41437 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SIDEM
82.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

41437

producent:

SIDEM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka1/6
Długość [mm]217
Wymiar gwintuFM14X1,5R
Wymiar stożka [mm]14
Rozmiar gwintu 1MM14X1,5R
parzyste numery artykułów41436
nr EAN5413978238880

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 41437 SIDEM

numery OEM:
NISSAN      D8520 1AA0A
NISSAN      D8520 1AA1A
NISSAN      D8520 1AA1B
NISSAN      D8520 JA00A
NISSAN      D8E20 1AA0A
INFINITI      D8520 1AA0A
INFINITI      D8520 1AA1A
INFINITI      D8520 1AA1B
INFINITI      D8E20 1AA0A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 41437 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 41437 SIDEM:

2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.