Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » VKDY 321024 skf

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny VKDY 321024 SKF

VKDY 321024 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SKF
44.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

VKJP 2184

numer części:

VKDY 321024

producent:

SKF

Długość [mm] 328
Wymiar gwintu M14 x 1,5
Rozmiar gwintu 1 M14 x 1,5
parzyste numery artykułów VKDY 321024
nr EAN 7316579292023

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny VKDY 321024 SKF

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 328mm) pasuje do: AUDI A1, A2, SEAT AROSA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, TOLEDO IV, VW POLO, POLO III, POLO V 1.0-2.0 08.95-04.19

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny VKDY 321024 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny VKDY 321024 producenta SKF

VOLKSWAGEN

6R0423810, 8Z0419810A, 8Z0423803A, 8Z0423803G, 8Z0423804G, 8Z0423810C, 8Z0423810D, 8Z0423810F, 8Z0423810G

AUDI

6R0423810, 8Z0419810A, 8Z0423803A, 8Z0423803G, 8Z0423804G, 8Z0423810C, 8Z0423810D, 8Z0423810F, 8Z0423810G

SKODA

6R0423810, 8Z0419810A, 8Z0423803A, 8Z0423803G, 8Z0423804G, 8Z0423810C, 8Z0423810D, 8Z0423810F, 8Z0423810G

SEAT

6R0423810, 8Z0419810A, 8Z0423803A, 8Z0423803G, 8Z0423804G, 8Z0423810C, 8Z0423810D, 8Z0423810F, 8Z0423810G

numery OEM:
AUDI      6R0 423 810
AUDI      8Z0 419 810 A
AUDI      8Z0 423 803 A
AUDI      8Z0 423 803 G
AUDI      8Z0 423 804 G
AUDI      8Z0 423 810 C
AUDI      8Z0 423 810 D
AUDI      8Z0 423 810 F
AUDI      8Z0 423 810 G
SEAT      6R0 423 810
SEAT      8Z0 419 810 A
SEAT      8Z0 423 803 A
SEAT      8Z0 423 803 G
SEAT      8Z0 423 804 G
SEAT      8Z0 423 810 C
SEAT      8Z0 423 810 D
SEAT      8Z0 423 810 F
SEAT      8Z0 423 810 G
SKODA      6R0 423 810
SKODA      8Z0 419 810 A
SKODA      8Z0 423 803 A
SKODA      8Z0 423 803 G
SKODA      8Z0 423 804 G
SKODA      8Z0 423 810 C
SKODA      8Z0 423 810 D
SKODA      8Z0 423 810 F
SKODA      8Z0 423 810 G
VOLKSWAGEN      6R0 423 810
VOLKSWAGEN      8Z0 419 810 A
VOLKSWAGEN      8Z0 423 803 A
VOLKSWAGEN      8Z0 423 803 G
VOLKSWAGEN      8Z0 423 804 G
VOLKSWAGEN      8Z0 423 810 C
VOLKSWAGEN      8Z0 423 810 D
VOLKSWAGEN      8Z0 423 810 F
VOLKSWAGEN      8Z0 423 810 G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny VKDY 321024 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny VKDY 321024 SKF:

Adam, Osielsko
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.