Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » VKJC 1003 skf

Wał napędowy VKJC 1003 SKF

VKJC 1003 Wał napędowy SKF
skf VKJC 1003
Wał napędowy VKJC 1003
VKJC 1003
skf VKJC 1003 Wał napędowy
Wał napędowy VKJC 1003 skf
Wał napędowy VKJC 1003 skf
Wał napędowy VKJC 1003 skf
Wał napędowy VKJC 1003 skf
481.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

VKJC 1003

producent:

SKF

Długość [mm] 791
otwór Ø [mm] 8,5
Wymiar gwintu M20x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 53
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 86
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 90
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 100
nr EAN 7316572884539

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 1003 SKF

Półoś napędowa przód P 791mm pasuje do: VW GOLF III, GOLF IV, PASSAT B3/B4, PASSAT B5, VENTO 1.6-2.0 02.88-06.02
numery OEM:
AUDI      1H0 407 272 A
AUDI      1H0 407 272 AX
AUDI      1H0 407 272 M
AUDI      1H0 407 272 MV
AUDI      1H0 407 272 MX
AUDI      1H0 407 272 N
AUDI      1H0 407 450 BX
AUDI      357 407 272
AUDI      357 407 272 B
AUDI      357 407 272 F
AUDI      357 407 272 FX
AUDI      357 407 272 L
AUDI      357 407 272 M
AUDI      357 407 272 MV
AUDI      357 407 272 MX
AUDI      357 407 450 X
AUDI      JZW 407 450 AX
SEAT      1H0 407 272 A
SEAT      1H0 407 272 AX
SEAT      1H0 407 272 M
SEAT      1H0 407 272 MV
SEAT      1H0 407 272 MX
SEAT      1H0 407 272 N
SEAT      1H0 407 450 BX
SEAT      357 407 272
SEAT      357 407 272 B
SEAT      357 407 272 F
SEAT      357 407 272 FX
SEAT      357 407 272 L
SEAT      357 407 272 M
SEAT      357 407 272 MV
SEAT      357 407 272 MX
SEAT      357 407 450 X
SKODA      1H0 407 272 A
SKODA      1H0 407 272 AX
SKODA      1H0 407 272 M
SKODA      1H0 407 272 MV
SKODA      1H0 407 272 MX
SKODA      1H0 407 272 N
SKODA      1H0 407 450 BX
SKODA      357 407 272
SKODA      357 407 272 B
SKODA      357 407 272 F
SKODA      357 407 272 FX
SKODA      357 407 272 L
SKODA      357 407 272 M
SKODA      357 407 272 MV
SKODA      357 407 272 MX
SKODA      357 407 450 X
VOLKSWAGEN      1H0 407 272 A
VOLKSWAGEN      1H0 407 272 AX
VOLKSWAGEN      1H0 407 272 M
VOLKSWAGEN      1H0 407 272 MV
VOLKSWAGEN      1H0 407 272 MX
VOLKSWAGEN      1H0 407 272 N
VOLKSWAGEN      1H0 407 450 BX
VOLKSWAGEN      357 407 272
VOLKSWAGEN      357 407 272 B
VOLKSWAGEN      357 407 272 F
VOLKSWAGEN      357 407 272 FX
VOLKSWAGEN      357 407 272 L
VOLKSWAGEN      357 407 272 M
VOLKSWAGEN      357 407 272 MV
VOLKSWAGEN      357 407 272 MX
VOLKSWAGEN      357 407 450 X

Zastosowanie Wał napędowy VKJC 1003 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 1003 SKF:

2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
zobacz instrukcję montażu VKJC 1003

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.