Długość [mm] | 561 | |
otwór Ø [mm] | 8,5 | |
Wymiar gwintu | M20x1,5 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 22 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 53 | |
Ilość otworów | 6 | |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 78 | |
Nowa część | ||
Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 81 | |
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 92 | |
nr EAN | 7316572884508 |
Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 1009 SKF
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
191407271, 191407271N, 191407271NV, 191407271NX, 1H0407271F, 1H0407271FX, 1H0407449BX, 357407271D, 357407271DX
191407271, 191407271N, 191407271NV, 191407271NX, 1H0407271F, 1H0407271FX, 1H0407449BX, 357407271D, 357407271DX
AUDI | 191 407 271 | |
AUDI | 191 407 271 N | |
AUDI | 191 407 271 NV | |
AUDI | 191 407 271 NX | |
AUDI | 1H0 407 271 F | |
AUDI | 1H0 407 271 FX | |
AUDI | 1H0 407 449 BX | |
AUDI | 357 407 271 D | |
AUDI | 357 407 271 DX | |
SEAT | 191 407 271 | |
SEAT | 191 407 271 N | |
SEAT | 191 407 271 NV | |
SEAT | 191 407 271 NX | |
SEAT | 1H0 407 271 F | |
SEAT | 1H0 407 271 FX | |
SEAT | 1H0 407 449 BX | |
SEAT | 357 407 271 D | |
SEAT | 357 407 271 DX | |
SKODA | 191 407 271 | |
SKODA | 191 407 271 N | |
SKODA | 191 407 271 NV | |
SKODA | 191 407 271 NX | |
SKODA | 1H0 407 271 F | |
SKODA | 1H0 407 271 FX | |
SKODA | 1H0 407 449 BX | |
SKODA | 357 407 271 D | |
SKODA | 357 407 271 DX | |
VOLKSWAGEN | 191 407 271 | |
VOLKSWAGEN | 191 407 271 N | |
VOLKSWAGEN | 191 407 271 NV | |
VOLKSWAGEN | 191 407 271 NX | |
VOLKSWAGEN | 1H0 407 271 F | |
VOLKSWAGEN | 1H0 407 271 FX | |
VOLKSWAGEN | 1H0 407 449 BX | |
VOLKSWAGEN | 357 407 271 D | |
VOLKSWAGEN | 357 407 271 DX |
Zastosowanie Wał napędowy VKJC 1009 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 1009 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.