Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » VKJC 1048 skf

Wał napędowy VKJC 1048 SKF

VKJC 1048 Wał napędowy SKF
skf VKJC 1048
Wał napędowy VKJC 1048
VKJC 1048
skf VKJC 1048 Wał napędowy
Wał napędowy VKJC 1048 skf
Wał napędowy VKJC 1048 skf
Wał napędowy VKJC 1048 skf
Wał napędowy VKJC 1048 skf
Wał napędowy VKJC 1048 skf
504.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (13 ocen)
numer części:

VKJC 1048

producent:

SKF

Długość [mm] 519
otwór Ø [mm] 10,5
Wymiar gwintu M20x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 53
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 94
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 108
nr EAN 7316574556984

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 1048 SKF

Półoś napędowa przód L 519mm pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV 1.8-3.2 12.96-06.06

Wał napędowy VKJC 1048 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Wał napędowy VKJC 1048 producenta SKF

AUDI

1J0407271AA, 1J0407451HX, 1J0407451PV

VOLKSWAGEN

1J0407271EP, 1J0407271FD, 1J0407271GC, 1J0407271LM, 1J0407451GX, 1J0407451HX, 1J0407451P, 1J0407451PX, 8L0407451X

SEAT

1J0407271LM, 1J0407451HX, 1J0407451PX, 8L0407451X

SKODA

1J0407271FD, 1J0407271GC, 1J0407271LM, 1J0407451HX, 1J0407451PX

numery OEM:
AUDI      1J0 407 271 AA
AUDI      1J0 407 451 HX
AUDI      1J0 407 451 PV
SEAT      1J0 407 271 LM
SEAT      1J0 407 451 HX
SEAT      1J0 407 451 PX
SEAT      8L0 407 451 X
SKODA      1J0 407 271 FD
SKODA      1J0 407 271 GC
SKODA      1J0 407 271 LM
SKODA      1J0 407 451 HX
SKODA      1J0 407 451 PX
VOLKSWAGEN      1J0 407 271 EP
VOLKSWAGEN      1J0 407 271 FD
VOLKSWAGEN      1J0 407 271 GC
VOLKSWAGEN      1J0 407 271 LM
VOLKSWAGEN      1J0 407 451 GX
VOLKSWAGEN      1J0 407 451 HX
VOLKSWAGEN      1J0 407 451 P
VOLKSWAGEN      1J0 407 451 PX
VOLKSWAGEN      8L0 407 451 X

Zastosowanie Wał napędowy VKJC 1048 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 1048 SKF:

Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Płock
2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Zakrzew
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik
Gracjan, Lębork
2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
Daniel, Kartuzy
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czeczewo
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
Krzysztof, Eslöv
2025-03-10
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
,
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Mirosław, Police
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.