Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Ssangyong RODIUS I 2.7 Xdi 4WD (2005.05-???) 165km » VKJC 3819 skf
wybrany samochód: 
Ssangyong Rodius I 2.7 Xdi 4wd (2005.05-???) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Półoś napędowa/wał napędowy VKJC 3819 SKF

VKJC 3819 Półoś napędowa/wał napędowy SKF
skf VKJC 3819
Półoś napędowa/wał napędowy VKJC 3819
VKJC 3819
skf VKJC 3819 Półoś napędowa/wał napędowy
Półoś napędowa/wał napędowy VKJC 3819 skf

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (13 ocen)
numer części:

VKJC 3819

producent:

SKF

Długość [mm]977
Wymiar gwintuM24x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła28
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.37
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]58,5
Długość 2 [mm]286,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z łożyskiem
Średnica przegubu po stronie koła [mm]88
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]81

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Półoś napędowa/wał napędowy VKJC 3819 SKF

Wał napędowy przód P 286,5/977mm (pojazdy bez ABS) pasuje do: CITROEN JUMPY III, SPACETOURER, PEUGEOT EXPERT 1.6D 04.16-
numery OEM:
CITROËN      16 755 039 80
CITROËN      98 210 176 80
CITROËN      98 395 322 80
PEUGEOT      16 149 211 80
PEUGEOT      98 146 117 80
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Półoś napędowa/wał napędowy VKJC 3819 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Półoś napędowa/wał napędowy VKJC 3819 SKF:

2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW
2025-03-10
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.