Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro (1992.08-1995.07) 174km » VKJC 4215 skf
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Avant (8c5) 2.8 Quattro (1992.08-1995.07) 174km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy VKJC 4215 SKF

VKJC 4215 Wał napędowy SKF
skf VKJC 4215
Wał napędowy VKJC 4215
395.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 14.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (13 ocen)
numer części:

VKJC 4215

producent:

SKF

Status produktu: Normalny
Długość [mm]473
otwór Ø [mm]10,6
Wymiar gwintuM16x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła36
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]59,5
Ilość otworów6
Ø rozmieszczenia otworów [mm]99,5
Średnica przegubu po stronie koła [mm]97,9
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]85
nr EAN7316579327794
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 4215 SKF

Półoś napędowa przód L 473mm pasuje do: AUDI A3, SEAT LEON, LEON SC, LEON ST, SKODA OCTAVIA III, VW GOLF ALLTRACK VII, GOLF SPORTSVAN VII, GOLF VII 2.0D 04.12-10.20
numery OEM:
AUDI      5Q0 407 271 BL
AUDI      5Q0 407 271 BQ
AUDI      5Q0 407 271 L
AUDI      5Q0 407 271 M
AUDI      5Q0 407 761 CX
AUDI      5Q0 407 761 LV
AUDI      5Q0 407 761 LX
AUDI      5Q0 407 761 MV
AUDI      5Q0 407 761 MX
AUDI      5Q0 407 761 X
SEAT      5Q0 407 271 L
SEAT      5Q0 407 271 M
SEAT      5Q0 407 761 CX
SEAT      5Q0 407 761 X
SKODA      5Q0 407 271 L
SKODA      5Q0 407 271 M
SKODA      5Q0 407 761 CX
SKODA      5Q0 407 761 X
VOLKSWAGEN      5Q0 407 271 BL
VOLKSWAGEN      5Q0 407 271 BQ
VOLKSWAGEN      5Q0 407 271 L
VOLKSWAGEN      5Q0 407 271 M
VOLKSWAGEN      5Q0 407 761 CX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 761 X
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy VKJC 4215 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 4215 SKF:

Krzysztof, Eslöv
2025-03-10
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Gracjan, Lębork
2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
Maciej, Zakrzew
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Police
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
Daniel, Kartuzy
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czeczewo
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
Grzegorz, Warszawa
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
,
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Piotr, Płock
2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.