Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » VKJC 4591 skf

Wał napędowy VKJC 4591 SKF

VKJC 4591 Wał napędowy SKF
skf VKJC 4591
Wał napędowy VKJC 4591
VKJC 4591
skf VKJC 4591 Wał napędowy
Wał napędowy VKJC 4591 skf
Wał napędowy VKJC 4591 skf
Wał napędowy VKJC 4591 skf
Wał napędowy VKJC 4591 skf
Wał napędowy VKJC 4591 skf
Wał napędowy VKJC 4591 skf
Wał napędowy VKJC 4591 skf
Wał napędowy VKJC 4591 skf
426.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (13 ocen)
numery handlowe:

VKJP 1466 R

numer części:

VKJC 4591

producent:

SKF

Długość [mm] 481
otwór Ø [mm] 10,5
Wymiar gwintu M16x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 99,5
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 98
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 83
nr EAN 7316575359997

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 4591 SKF

Półoś napędowa przód L 481mm pasuje do: AUDI A3, Q3, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, SUPERB III, VW ARTEON, CADDY ALLTRACK 1.9D-3.2 05.03-
numery OEM:
AUDI      1K0 407 271 KA
AUDI      1K0 407 271 KB
AUDI      1K0 407 271 KS
AUDI      1K0 407 271 LG
AUDI      1K0 407 271 LK
AUDI      1K0 407 271 NT
AUDI      1K0 407 271 PA
AUDI      1K0 407 451 QX
AUDI      1K0 407 453 CX
AUDI      1K0 407 453 GX
AUDI      1K0 407 761 JX
AUDI      1K0 407 761 QX
AUDI      1K0 407 763 DX
AUDI      1K0 407 763 HX
AUDI      1K0 407 763 NX
AUDI      1K0 407 763 X
SEAT      1K0 407 271 LG
SEAT      1K0 407 271 NT
SEAT      1K0 407 451 QX
SEAT      1K0 407 453 CX
SEAT      1K0 407 761 JX
SEAT      1K0 407 761 QX
SKODA      1K0 407 271 BF
SKODA      1K0 407 271 KB
SKODA      1K0 407 271 KT
SKODA      1K0 407 271 LG
SKODA      1K0 407 271 LK
SKODA      1K0 407 451 QX
SKODA      1K0 407 453 GX
SKODA      1K0 407 761 QX
SKODA      1K0 407 763 AX
SKODA      1K0 407 763 HX
SKODA      1K0 407 763 X
SKODA      3Q0 407 271 AC
SKODA      3Q0 407 271 AM
SKODA      3Q0 407 761 LX
SKODA      3Q0 407 761 MX
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 BF
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 BQ
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 FB
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 HL
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 KA
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 KB
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 KS
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 LG
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 LK
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 NT
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 PA
VOLKSWAGEN      1K0 407 451 QX
VOLKSWAGEN      1K0 407 453 CX
VOLKSWAGEN      1K0 407 453 GX
VOLKSWAGEN      1K0 407 761 JX
VOLKSWAGEN      1K0 407 761 QX
VOLKSWAGEN      1K0 407 763 HX
VOLKSWAGEN      3C0 407 271 T
VOLKSWAGEN      3C0 407 271 TX
VOLKSWAGEN      3Q0 407 271 AC
VOLKSWAGEN      3Q0 407 271 AM
VOLKSWAGEN      3Q0 407 761 LX
VOLKSWAGEN      3Q0 407 761 MX

Zastosowanie Wał napędowy VKJC 4591 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 4591 SKF:

2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
2025-03-10
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.