Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Seat LEON (1M1) 1.9 TDI Syncro (2002.05-2006.06) 150km » VKJC 4941 skf
wybrany samochód: 
Seat Leon (1m1) 1.9 Tdi Syncro (2002.05-2006.06) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy VKJC 4941 SKF

VKJC 4941 Wał napędowy SKF
skf VKJC 4941
Wał napędowy VKJC 4941
VKJC 4941
602.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (13 ocen)
numer części:

VKJC 4941

producent:

SKF

Status produktu: Normalny
Długość [mm]523
Wymiar gwintu10x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła36
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.26
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]56,6
Ilość zębów, pierścień ABS48
Ø pierścienia ABS [mm]81,5
Długość 2 [mm]54,1
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]98,5
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]85
nr EAN7316576828690

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 4941 SKF

Półoś napędowa przód L 41,8mm pasuje do: VOLVO S60 I, V70 II 2.0-2.5 11.99-04.10
numery OEM:
VOLVO      30735129
VOLVO      30735131
VOLVO      30783082
VOLVO      30783084
VOLVO      36000518
VOLVO      36000521
VOLVO      8252033
VOLVO      8252037
VOLVO      8601853
VOLVO      8601857
VOLVO      8602574
VOLVO      8602580
VOLVO      8603789
VOLVO      8603796
VOLVO      8689210
VOLVO      8689216
VOLVO      9480544
VOLVO      9480546
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy VKJC 4941 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 4941 SKF:

Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
Maciej, Zakrzew
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik
Krzysztof, Eslöv
2025-03-10
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Mirosław, Police
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW
Gracjan, Lębork
2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
Grzegorz, Warszawa
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
Krzysztof, Czeczewo
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
Daniel, Kartuzy
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
,
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Piotr, Płock
2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.