
| Długość [mm] | 602 | 
| Wymiar gwintu | M10x1,5 | 
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 | 
| Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 23 | 
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 56 | 
| Długość 2 [mm] | 61,5 | 
| Nowa część | |
| Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 82,4 | 
| Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 78 | 
| nr EAN | 7316575491505 | 
Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 5761 SKF
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
1306775, 1310251, 1324166, 1420578, 1431162, 1474438, 1475135, 1567848, 1682437, 1686114, 1707966, 1784753, 1798112, 3M513B437BAC, 3M513B437BAD, 3M513B437BAE, 3M513B437BAF, 3M513B437BAG, 4M513B437JA, 4M513B437JB, 4M513B437JC, 4M513B437JD, 4M513B437JE, 9M513B437BA, RM4M513B437J1E, RM9M513B437B2A
| FORD | 1306775 | |
| FORD | 1310251 | |
| FORD | 1324166 | |
| FORD | 1420578 | |
| FORD | 1431162 | |
| FORD | 1474438 | |
| FORD | 1475135 | |
| FORD | 1567848 | |
| FORD | 1682437 | |
| FORD | 1686114 | |
| FORD | 1707966 | |
| FORD | 1784753 | |
| FORD | 1798112 | |
| FORD | 3M51-3B437-BAC | |
| FORD | 3M51-3B437-BAD | |
| FORD | 3M51-3B437-BAE | |
| FORD | 3M51-3B437-BAF | |
| FORD | 3M51-3B437-BAG | |
| FORD | 4M51-3B437-JA | |
| FORD | 4M51-3B437-JB | |
| FORD | 4M51-3B437-JC | |
| FORD | 4M51-3B437-JD | |
| FORD | 4M51-3B437-JE | |
| FORD | 9M51-3B437-BA | |
| FORD | RM4M51-3B437-J1E | |
| FORD | RM9M51-3B437-B2A | 
Zastosowanie Wał napędowy VKJC 5761 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 5761 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.