Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » VKJC 8680 skf

Wał napędowy VKJC 8680 SKF

VKJC 8680 Wał napędowy SKF
skf VKJC 8680
Wał napędowy VKJC 8680
VKJC 8680
754.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (13 ocen)
numer części:

VKJC 8680

producent:

SKF

Długość [mm] 465
otwór Ø [mm] 10,5
Wymiar gwintu M16x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 42
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 104
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 100,4
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 83,6
nr EAN 7316575534455

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 8680 SKF

Półoś napędowa przód L/P 465mm pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5 1.8-4.2 06.07-01.17

Wał napędowy VKJC 8680 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Wał napędowy VKJC 8680 producenta SKF

AUDI

8K0407271AH, 8K0407271AJ, 8K0407271AK, 8K0407271D, 8K0407271E, 8K0407271Q, 8K0407271R, 8K0407271S, 8K0407451AV, 8K0407451AX, 8K0407451DX, 8K0407451EX, 8K0407451GX, 8K0407451HX, 8K0407451KX, 8K0407451LX

numery OEM:
AUDI      8K0 407 271 AH
AUDI      8K0 407 271 AJ
AUDI      8K0 407 271 AK
AUDI      8K0 407 271 D
AUDI      8K0 407 271 E
AUDI      8K0 407 271 Q
AUDI      8K0 407 271 R
AUDI      8K0 407 271 S
AUDI      8K0 407 451 AV
AUDI      8K0 407 451 AX
AUDI      8K0 407 451 DX
AUDI      8K0 407 451 EX
AUDI      8K0 407 451 GX
AUDI      8K0 407 451 HX
AUDI      8K0 407 451 KX
AUDI      8K0 407 451 LX
SEAT      8K0 407 271 AK
SEAT      8K0 407 271 E
SEAT      8K0 407 271 S
SEAT      8K0 407 451 EX
SKODA      8K0 407 271 AK
SKODA      8K0 407 271 E
SKODA      8K0 407 271 S
SKODA      8K0 407 451 EX
VOLKSWAGEN      8K0 407 271 AK
VOLKSWAGEN      8K0 407 271 E
VOLKSWAGEN      8K0 407 271 S
VOLKSWAGEN      8K0 407 451 EX

Zastosowanie Wał napędowy VKJC 8680 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 8680 SKF:

2025-03-10
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW
2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.