Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI (2017.03-???) 120km » VKMV 6PK1460 skf
wybrany samochód: 
Hyundai I30 Kombi (pde) 1.0 T-gdi (2017.03-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1460 SKF

VKMV 6PK1460 Pasek klinowy wielorowkowy SKF
skf VKMV 6PK1460
Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1460
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

VKMV 6PK1460

producent:

SKF

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1460
Szerokość [mm]21,36
Kolorczarny
Ilość żeber6
Materiał pasaEPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN7316573390763

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1460 SKF

Pasek wielorowkowy (6PK1460) pasuje do: BMW 3 (E46), 3 (E90), 3 (E92), 3 (E93), Z3 (E36), Z4 (E85), Z4 (E86), DAIHATSU MATERIA, SIRION, TERIOS, HONDA ACCORD VI, CIVIC VI 1.2-4.4 07.88-
numery OEM:
BMW      11 28 7 832 327
BMW      11 28 7 837 898
DAIHATSU      90048-31060
OPEL      13 40 617
OPEL      13 40 645
OPEL      13 40 728
OPEL      90285679
OPEL      90501384
OPEL      9118616
TOYOTA      9004A-91050
VAUXHALL      13 40 617
VAUXHALL      13 40 645
VAUXHALL      13 40 728
VAUXHALL      90285679
VAUXHALL      90501384
VAUXHALL      9118616
LAND ROVER      PQS 100851

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1460 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1460 SKF:

Michał, Warszawa
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Białystok
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zbigniew, sosnowiec
2024-07-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Warszawa
2025-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Ksawerów
2021-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Ustka
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
KRZYSZTOF, CZECHOWICE-DZIEDZICE
2025-07-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Ustka
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Ostrów Wielkopolski
2020-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.