Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TDI (2021.01-???) 115km » CA6PK1148 snr
wybrany samochód: 
Seat Ateca (kh7, Khp) 2.0 Tdi (2021.01-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1148 SNR

37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CA6PK1148

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Masa [g]109
Długość [mm]1148
nr EAN3413521205071

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1148 SNR

Pasek wielorowkowy (6PK1148) pasuje do: CITROEN C4 I, JUMPER I, ZX, ZX/HATCHBACK, DAIHATSU CHARADE VIII, FORD GALAXY MK I, INFINITI FX, G, MITSUBISHI 3000 GT, OPEL MOVANO A 1.33-3.5 09.89-
numery OEM:
CITROËN      5750-K0
CITROËN      5750-VC
CITROËN      5750-VZ
DAIHATSU      90916-W2023
FIAT      46798891
FIAT      9617012680
FORD      1135719
FORD      7198530
MITSUBISHI      MB813600
MITSUBISHI      MB879764
NISSAN      11720-4P10A
OPEL      44 18 808
OPEL      4406189
OPEL      4418808
OPEL      4506181
OPEL      4506189
OPEL      93196383
PEUGEOT      5750-E9
PEUGEOT      5750-VC
PEUGEOT      5750-VV
PEUGEOT      5750-VZ
RENAULT      7700853230
RENAULT      8200833566
SEAT      028260849L
SEAT      028260849N
SUZUKI      35340-86CA0
SUZUKI      35340-86CB0
TOYOTA      90916-W2023
VAUXHALL      9198522
VOLKSWAGEN      028260849L
VOLKSWAGEN      028260849N
VAG      037260849A
INFINITI      11720-4P10A

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1148 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.