Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Mazda 323 C IV (BG) 1.8 16V (BG8S) (1989.09-1993.03) 140km » CA6PK1310 snr
wybrany samochód: 
Mazda 323 C Iv (bg) 1.8 16v (bg8s) (1989.09-1993.03) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1310 SNR

44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CA6PK1310

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Masa [g]122
Długość [mm]1310
nr EAN3413521204944

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1310 SNR

Pasek wielorowkowy (6PK1310) pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V50, FIAT 500, 500 C, 500L, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, FIORINO, GRANDE PUNTO, IDEA, PALIO, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO 1.0H-2.0 06.03-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46820063
CHRYSLER      46820063
FIAT      46820063
FORD      1232500
FORD      1539606
LANCIA      46820063
MAZDA      LF50-15-909A
MAZDA      LF50-15-909B
MAZDA      LF51-15-909A
MAZDA      LF51-15-909B
MAZDA      LFFF-15-909
OPEL      6340662
VAUXHALL      93185023
VOLVO      8670156

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1310 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.