Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.4 (P04W, P14W) (1990.11-2004.05) 112km » DPF350.01K1 snr
wybrany samochód: 
Mitsubishi L 300 Iii Autobus (p0_w, P1_w, P2_w, P3_w) 2.4 (p04w, P14w) (1990.11-2004.05) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, wał korbowy DPF350.01K1 SNR

DPF350.01K1 Koło pasowe, wał korbowy SNR
snr DPF350.01K1
Koło pasowe, wał korbowy DPF350.01K1
DPF350.01K1
snr DPF350.01K1 Koło pasowe, wał korbowy
379.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DPF350.01K1

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Ilość żeber4
Masa [g]3145
Średnica zewnętrzna 1 [mm]193
Średnica zewnętrzna 2 [mm]172
Szerokość 1 [mm]75
Ilość żeber 26
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubą
nr EAN3413521340260

skład zestawu:
DPF Koło pasowe, wał korbowy
VIS Śruba
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy DPF350.01K1 SNR

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 4, 6, ze śrubami) pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E87), 3 (E46), 3 (E90), 3 (E91), 5 (E60), 5 (E61), X3 (E83) 2.0D/2.5D 04.98-06.12
numery OEM:
BMW      11 23 7 787 304
BMW      11 23 7 790 921
BMW      11 23 7 793 882
BMW      11 23 7 801 977
BMW      11 23 7 805 696

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy DPF350.01K1 SNR w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy DPF350.01K1 SNR:

Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.