Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 HDI 90 (1999.06-2002.04) 90km » GA374.31 snr
wybrany samochód: 
Peugeot 306 Break (7e, N3, N5) 2.0 Hdi 90 (1999.06-2002.04) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rolka napinająca paska wieloklinowego GA374.31 SNR

GA374.31 Rolka napinająca paska wieloklinowego SNR
snr GA374.31
Rolka napinająca paska wieloklinowego GA374.31
GA374.31
snr GA374.31 Rolka napinająca paska wieloklinowego
Rolka napinająca paska wieloklinowego GA374.31 snr
Rolka napinająca paska wieloklinowego GA374.31 snr
85.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

GA374.31

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Masa [g]185
Średnica zewnętrzna 1 [mm]65
Szerokość 1 [mm]25,5
nr EAN3413520506216

skład zestawu:
GAA Rolka napinająca paska wieloklinowego
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego GA374.31 SNR

Rolka napinająca pasek wielorowkowy pasuje do: ROVER 200, 200 II, 25 I, 400 II, 45 I, COUPE, MINI 1.1-2.0D 10.89-05.05
numery OEM:
MG      PQR10028
ROVER      CDU2049
ROVER      CDU3380
ROVER      PQR10028

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego GA374.31 SNR w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka napinająca paska wieloklinowego GA374.31 SNR:

Rafał, Straszęcin
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.