Liczba zębów 1 | 116 | |
Liczba pasków | 1 | |
Liczba rolek kierunkowych | 2 | |
Masa [g] | 1805 | |
Szerokość 1 [mm] | 25,4 | |
nr EAN | 3413521300585 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.540 SNR
CITROËN | 0816-G3 | |
CITROËN | 0829-A4 | |
CITROËN | 0830-51 | |
CITROËN | 0830-74 | |
CITROËN | 0830.72 | |
CITROËN | 0831-T5 | |
CITROËN | 1609402180 | |
CITROËN | 1609525480 | |
CITROËN | 9640828480 | |
FIAT | 1609402180 | |
FIAT | 71771583 | |
FIAT | 9400830509 | |
FIAT | 9400830749 | |
FIAT | 9464640380 | |
FIAT | 9464640480 | |
FORD | 1231975 | |
FORD | 1231976 | |
FORD | 1231978 | |
FORD | 1232499 | |
FORD | 1432630 | |
FORD | 1562255 | |
FORD | 1707035 | |
FORD | 1855732 | |
FORD | 3M5Q 6B217 AA | |
FORD | 3M5Q 6M250 AA | |
FORD | 3M5Q6K288BA | |
FORD | 3M5Q8B596BA | |
FORD | 9M5Q6M250AB | |
JAGUAR | C2S38295 | |
LANCIA | 1609402180 | |
LANCIA | 71771583 | |
LANCIA | 9400830509 | |
LANCIA | 9464640380 | |
LANCIA | 9464640480 | |
MITSUBISHI | MN982127 | |
OPEL | 0830-74 | |
OPEL | 3553073 | |
PEUGEOT | 0816-G3 | |
PEUGEOT | 0829-A4 | |
PEUGEOT | 0830-51 | |
PEUGEOT | 0830-74 | |
PEUGEOT | 0831-T5 | |
PEUGEOT | 1609402180 | |
PEUGEOT | 1609525480 | |
TOYOTA | SU001-A0149 | |
VOLVO | 30725665 | |
VOLVO | 30725831 | |
VOLVO | 8653650 | |
VOLVO | 8653651 | |
VOLVO | 8653652 | |
VOLVO | 8653806 | |
LAND ROVER | LR000660 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.540 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.540 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.