Liczba zębów 1 | 116 | |
Liczba pasków | 1 | |
Liczba rolek kierunkowych | 2 | |
Masa [g] | 1933 | |
Szerokość 1 [mm] | 25 | |
nr EAN | 3413521636905 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.680 SNR
CITROËN | 0816-K8 | |
CITROËN | 0830-51 | |
CITROËN | 0830-74 | |
CITROËN | 0830.72 | |
CITROËN | 1201-H7 | |
CITROËN | 1609090980 | |
CITROËN | 1610278080 | |
CITROËN | 1610278280 | |
CITROËN | 1613327980 | |
FIAT | 1610278080 | |
FIAT | 9400830509 | |
FIAT | 9400830749 | |
FIAT | 9467642480 | |
FORD | 1231978 | |
FORD | 1559259 | |
FORD | 1707030 | |
FORD | 1707035 | |
FORD | 1871347 | |
FORD | 1876371 | |
FORD | 3M5Q 6M250 AA | |
FORD | 9M5Q6M250AB | |
JAGUAR | C2S38295 | |
JAGUAR | C2S51449 | |
LANCIA | 1610278080 | |
LANCIA | 9400830509 | |
MITSUBISHI | MN982127 | |
MITSUBISHI | MN982187 | |
MITSUBISHI | MN982325 | |
OPEL | 0816-K8 | |
OPEL | 0830-74 | |
OPEL | 1609090980 | |
OPEL | 1610278080 | |
OPEL | 1610278280 | |
OPEL | 3553073 | |
OPEL | 3553087 | |
OPEL | 3553131 | |
OPEL | 3648404 | |
PEUGEOT | 0816-K8 | |
PEUGEOT | 0830-51 | |
PEUGEOT | 0830-74 | |
PEUGEOT | 1201-H7 | |
PEUGEOT | 1609090980 | |
PEUGEOT | 1610278080 | |
PEUGEOT | 1610278280 | |
PEUGEOT | 1613327980 | |
TOYOTA | SU001-A0146 | |
TOYOTA | SU001-A0149 | |
TOYOTA | SU001-A3073 | |
TOYOTA | SU001-A3082 | |
VAUXHALL | 0816-K8 | |
VAUXHALL | 1610278080 | |
VAUXHALL | 1610278280 | |
VAUXHALL | 3553131 | |
VAUXHALL | 3648404 | |
VOLVO | 30725665 | |
VOLVO | 8653652 | |
LAND ROVER | LR000660 | |
LAND ROVER | LR001309 | |
LAND ROVER | LR009392 | |
LAND ROVER | LR011694 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.680 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.680 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020