przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa
Liczba zębów | 131 |
Szerokość 1 [mm] | 200 |
Liczba pasków | 1 |
Liczba rolek kierunkowych | 2 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska rozrządu + pompa cieczy chłodzącej KDP459.720 SNR
CITROËN | 1628925680 | |
CITROËN | 1628925780 | |
CITROËN | 1628925880 | |
CITROËN | 1628926180 | |
CITROËN | 1628941780 | |
CITROËN | 1638159680 | |
FORD | 2189253 | |
FORD | 2189258 | |
FORD | 2189863 | |
FORD | 2190422 | |
FORD | 2191025 | |
FORD | 2191047 | |
FORD | 2421084 | |
OPEL | 1628925680 | |
OPEL | 1628925780 | |
OPEL | 1628925880 | |
OPEL | 1628926180 | |
OPEL | 1628941780 | |
OPEL | 1638159680 | |
OPEL | 3556997 | |
OPEL | 3556999 | |
OPEL | 3557001 | |
OPEL | 3557014 | |
PEUGEOT | 1628925680 | |
PEUGEOT | 1628925780 | |
PEUGEOT | 1628925880 | |
PEUGEOT | 1628926180 | |
PEUGEOT | 1628941780 | |
PEUGEOT | 1638159680 | |
PEUGEOT | 3557014 | |
VAUXHALL | 1628925680 | |
VAUXHALL | 1628925780 | |
VAUXHALL | 1628925880 | |
VAUXHALL | 1628926180 | |
VAUXHALL | 1628941780 | |
VAUXHALL | 1638159680 | |
VAUXHALL | 3556997 | |
VAUXHALL | 3556999 | |
VAUXHALL | 3557001 | |
VAUXHALL | 3557014 |
Zastosowanie Zestaw paska rozrządu + pompa cieczy chłodzącej KDP459.720 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw paska rozrządu + pompa cieczy chłodzącej KDP459.720 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.